Για έβδομη συνεχή χρονιά, στο πλαίσιο των Skytrax World Airline Awards η συμπεριφορά του προσωπικού της AEGEAN, καθώς και η συνολική εμπειρία πτήσης που παρέχει στον επιβάτη ξεχώρισαν στη βαθμολογία της εταιρίας ανάμεσα στις κατηγορίες υπηρεσιών, που οι επιβάτες κλήθηκαν να ψηφίσουν, σύμφωνα με ανακοίνωση της εισηγμένης.
Σχολιάζοντας τη βράβευση της AEGEAN, ο κ. Edward Plaisted, CEO της Skytrax, δήλωσε: «Η AEGEAN συνεχίζει να αποτελεί μια από τις αγαπημένες αεροπορικές εταιρίες των επιβατών στα World Airline Awards και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που αναδεικνύεται ως η καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη για 7η συνεχή χρονιά, σημειώνοντας ρεκόρ. Από τις απαντήσεις στην έρευνα επιβατών, διαπιστώνουμε ότι η AEGEAN συνεχίζει να κερδίζει υψηλή βαθμολογία ως προς την εξυπηρέτηση που παρέχει το προσωπικό της, και αυτό υποστηρίζεται επιπλέον από ένα ισχυρό προσφερόμενο προϊόν για τον επιβάτη.»
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, δήλωσε: «Για 7η συνεχή χρονιά αποδεικνύουμε, μέσα από έναν διεθνή θεσμό αναγνωρισμένης αξίας, ότι μια ελληνική εταιρία μπορεί να ξεχωρίσει, ανάμεσα σε 325 αεροπορικές εταιρίες, για την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της. Η συγκεκριμένη διάκριση αποκτά μεγαλύτερη αξία για εμάς καθώς προέρχεται απευθείας από τους επιβάτες που μας εμπιστεύονται καθημερινά και αναγνωρίζει την πελατοκεντρική αντίληψη των ανθρώπων μας και την προσπάθεια που καταβάλουν καθημερινά για την βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρουμε».
Σημειώνεται ότι η εταιρία αποσπά για 7η συνεχή χρονιά και 8η φορά τα τελευταία 9 χρόνια τη διάκριση, καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη για το 2017, από τα Skytrax World Airline Awards, στην απονομή που πραγματοποιήθηκε στις 20 Ιουνίου 2017 κατά τη διάρκεια του Paris Air Show.
Στα τελικά αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε την περίοδο Αυγούστου 2016 – Μαΐου 2017 (στα αγγλικά, στα ισπανικά και στα κινέζικα) καταμετρήθηκαν 19,87 εκατομμύρια συμμετοχές, και στην έρευνα συμμετείχαν επιβάτες από 105 διαφορετικές εθνικότητες.
Η έρευνα καλύπτει πάνω από 325 αερομεταφορείς, από τις μεγαλύτερες διεθνείς αερογραμμές μέχρι τις μικρότερες περιφερειακές εταιρείες, μετρώντας πρότυπα Ποιότητας με 41 βασικούς δείκτες απόδοσης προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης γραμμής που αφορούν τόσο το περιβάλλον του αεροδρομίου όσο και το περιβάλλον εντός του αεροπλάνου, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Η βασική οδηγία προς τους ταξιδιώτες είναι να κάνουν τη δική τους, προσωπική επιλογή ως προς ποια αεροπορική εταιρεία θεωρούν καλύτερη, γι’ αυτό και τα Skytrax World Airline Awards είναι γνωστά ως τα «Βραβεία Επιλογής Πελατών».
Comments are closed